CZTERY LATA Z POLSKIM LNG, czyli

Jak zamienić gazoport w dobrego sąsiada

Od początku 2012 r. realizujemy program media-relations i community relations na rzecz budowy pierwszego polskiego terminalu skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu. Zadaniem agencji jest konstrukcja i serwis współpracy z wydawcami i redakcjami mediów zainteresowanych inwestycją. Przygotowujemy kalendarze okazji i pretekstów publikacji, dystrybuujemy newsy i komunikaty prasowe, piszemy teksty informacyjne i publicystyczne, dbamy o przestrzeń relacji Klienta z redakcjami – rekomendując obecność Polskiego LNG S.A. w medialnych akcjach, plebiscytach i wydarzeniach. Budujemy rozgłos programu Dialogu Społecznego, wymiernego w działaniach Polskiego LNG na rzecz inicjatyw lokalnych. Staramy się o przychylność otoczenia, demontując mity oraz kreując pozytywny przekaz dedykowany terminalowi, uznawanemu dziś w Świnoujściu za ważnego i pożytecznego sąsiada oraz powód do dumy.