ECOnomia, czyli

Ciepło wizerunku

Trwający od kilku miesięcy kontrakt w Energetyce Cieplnej Opolszczyzny S.A., daje nam przyjemność zarządzania reputacją spółki, która z niewielkiego lokalnego przedsiębiorstwa ciepłowniczego, stała się imperium energetycznym sprzedającym usługi w 10 województwach i 50 gminach, dla ponad 500 tysięcy odbiorców. Stworzyliśmy strategię komunikacyjną ECO i program pretekstów pozytywnych publikacji, wymierny  w blisko stu odsłonach w mediach ogólnopolskich, regionalnych i branżowych w ciągu trzech miesięcy. Dzięki usprawnieniu procesu komunikacji zewnętrznej (atrakcyjny newsletter wysyłany do reprezentatywnej grupy interesariuszy) oraz programowi zarządzania wizerunkiem (nagłaśnianie najważniejszych publikacji w najbardziej prestiżowych mediach) – reputacja spółki w jej otoczeniu społecznym i biznesowym zyskała pozytywne rezultaty badań opinii przeprowadzonych w październiku 2015.