TARGET TARGÓW, czyli

Ostróda niepokoiła Poznań

Trzyletni kontrakt z niemiecką Grupą Demuth obejmował kompleksowe usługi PR dla ostródzkich imprez wystawienniczych. Obsłużyliśmy pięć edycji liczących się w Europie – Międzynarodowych Targów Meblowych – przygotowując wszystko: od zaproszeń, katalogów i codziennych wydań ośmiostronicowego „Kuriera Targowego”, poprzez kreację systemu identyfikacji wizualnej imprez oraz programu atrakcji dla wystawców: paneli dyskusyjnych i spotkań mniej formalnych – wraz z wieczorem wystawcy oraz bankietem uświetnianym koncertami gwiazd estrady. Zapewnialiśmy obsługę medialną targów, organizując study tour dla dziennikarzy oraz publikacje (średnio 80 dedykowanych każdej edycji). MSG stworzyło i serwisowało stronę www MTM w Ostródzie oraz program całorocznych relacji z wystawcami. Poza targami meblowymi, które stały się realną konkurencją Poznania, w identycznym zakresie obsługiwaliśmy ostródzkie targi jachtowe, rolne, motoryzacyjne oraz turystyczne, realizując łączny budżet PR wymienionych imprez wynoszący ponad 2 mln złotych.